Συχνές ερωτήσεις (FAQ)
Εάν ξεχάσατε τον κωδικό πρόσβασής σας, μπορείτε να αποκτήσετε αμέσως έναν νέο κωδικό πρόσβασης χρησιμοποιώντας τη σελίδα «Ξέχασα τον κωδικό μου». Εάν αντιμετωπίσετε προβλήματα, το εξαιρετικά φιλικό 24/7 προσωπικό υποστήριξής μας θα σας βοηθήσει σε πραγματικό χρόνο μέσω συνομιλίας - το πορτοκαλί εικονίδιο στην κάτω δεξιά γωνία αυτής της σελίδας θα ανοίξει τη συνομιλία - ή στείλτε email στο support@n1casino.gr.
Στο N1 Casino διεξάγουμε δίκαια παιχνίδια με τα υψηλότερα πρότυπα και παρέχουμε στους παίκτες μας μόνο τους καλύτερους παρόχους δίκαιων και υπεύθυνων παιχνιδιών. Εκτός από αυτό, όλα τα παιχνίδια διαθέτουν τα απαραίτητα πιστοποιητικά δημιουργίας τυχαίων αριθμών (RNG).
Ναι, όλοι οι παίκτες μπορούν να εξασκηθούν ή να παίξουν τα αγαπημένα τους παιχνίδια χωρίς να ρισκάρουν την απώλεια πραγματικών χρημάτων. Απλώς κάντε κλικ στο "Play for Fun" για να φορτώσετε το παιχνίδι σε λειτουργία επίδειξης.
Εάν το παιχνίδι κολλήσει ενώ παίζετε, ο τελευταίος γύρος παιχνιδιού σας μπορεί να παραμείνει ημιτελής. Ωστόσο, σε τέτοιες περιπτώσεις το παιχνίδι παίζεται συνήθως στον διακομιστή και τα κέρδη, εάν υπάρχουν, προστίθενται στο υπόλοιπό σας.
Αρχικά, ελέγξτε τις εκδόσεις λογισμικού Flash και Java. Για να παίξουν οποιοδήποτε από τα παιχνίδια, οι παίκτες πρέπει να έχουν εγκαταστήσει την τελευταία έκδοση Java και Flash στις συσκευές τους. Δεύτερον, ελέγξτε τη σύνδεσή σας στο Διαδίκτυο, επειδή ίσως έχει χαθεί. Τρίτον, διαγράψτε την προσωρινή μνήμη και τα cookies του προγράμματος περιήγησής σας, επανεκκινήστε το πρόγραμμα περιήγησης και δοκιμάστε ξανά. Σε περίπτωση που δε λειτουργεί, επικοινωνήστε με την ομάδα υποστήριξης. Θα βρούμε μια λύση σε οποιοδήποτε από αυτά τα προβλήματα!
Χρησιμοποιούμε τις καλύτερες και πιο καινοτόμες τεχνολογίες, 128-bit Secure Socket Layer encryption και PGP Protocol, για να διασφαλίσουμε την ασφαλή και σίγουρη μεταφορά δεδομένων.
Για να ανεβάσετε τα απαιτούμενα έγγραφα, μεταβείτε στο προσωπικό σας προφίλ και κάντε κλικ στην καρτέλα «Έγγραφα». Λάβετε υπόψη ότι το μέγεθος των αρχείων δεν πρέπει να υπερβαίνει τα 2MB. Οι αποδεκτές μορφές αρχείων είναι pdf, gif, jpeg, jpg, bmp, png και tif. Μετά τη μεταφόρτωση των εγγράφων, περιμένετε έως ότου τα ελέγξουμε και επαληθεύσουμε τον λογαριασμό σας. Μπορείτε να δείτε την κατάσταση των εγγράφων σας κάνοντας κλικ στην καρτέλα «Έγγραφα», όπως πριν.
Βέβαια. Μπορείτε να αποκλείσετε τον εαυτό σας για ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα στο προσωπικό σας προφίλ ή να ενημερώσετε την ομάδα υποστήριξης μας για να κλείσει τον λογαριασμό σας, έχοντας τη δυνατότητα να τον ανοίξετε ξανά αργότερα. Απλώς επικοινωνήστε μαζί τους απευθείας μέσω του LiveChat ή στείλτε ένα email στο support@n1casino.gr. Εργάζονται 24/7 και θα τακτοποιήσουν τα πάντα όσο πιο γρήγορα γίνεται.