Pay & Play

Συχνές ερωτήσεις (FAQ)

Τι πρέπει να κάνω εάν ξεχάσω τον κωδικό πρόσβασής μου;

Εάν ξεχάσατε τον κωδικό πρόσβασής σας, μπορείτε να αποκτήσετε αμέσως έναν νέο κωδικό πρόσβασης χρησιμοποιώντας τη σελίδα «Ξέχασα τον κωδικό μου». Εάν αντιμετωπίσετε προβλήματα, το εξαιρετικά φιλικό 24/7 προσωπικό υποστήριξής μας θα σας βοηθήσει σε πραγματικό χρόνο μέσω συνομιλίας - το πορτοκαλί εικονίδιο στην κάτω δεξιά γωνία αυτής της σελίδας θα ανοίξει τη συνομιλία - ή στείλτε email στο support@n1casino.gr.

Είναι τα παιχνίδια δίκαια;

Στο N1 Casino διεξάγουμε δίκαια παιχνίδια με τα υψηλότερα πρότυπα και παρέχουμε στους παίκτες μας μόνο τους καλύτερους παρόχους δίκαιων και υπεύθυνων παιχνιδιών. Εκτός από αυτό, όλα τα παιχνίδια διαθέτουν τα απαραίτητα πιστοποιητικά δημιουργίας τυχαίων αριθμών (RNG).

Μπορώ να παίξω παιχνίδια καζίνο χωρίς να ξοδέψω χρήματα;

Ναι, όλοι οι παίκτες μπορούν να εξασκηθούν ή να παίξουν τα αγαπημένα τους παιχνίδια χωρίς να ρισκάρουν την απώλεια πραγματικών χρημάτων. Απλώς κάντε κλικ στο "Play for Fun" για να φορτώσετε το παιχνίδι σε λειτουργία επίδειξης.

Τι συμβαίνει εάν το παιχνίδι που παίζω κολλήσει στη μέση ενός γύρου;

Εάν το παιχνίδι κολλήσει ενώ παίζετε, ο τελευταίος γύρος παιχνιδιού σας μπορεί να παραμείνει ημιτελής. Ωστόσο, σε τέτοιες περιπτώσεις το παιχνίδι παίζεται συνήθως στον διακομιστή και τα κέρδη, εάν υπάρχουν, προστίθενται στο υπόλοιπό σας.

Δεν μπορώ να ξεκινήσω το παιχνίδι του καζίνο όταν κάνω κλικ στον σύνδεσμο. Τι πρέπει να κάνω;

Αρχικά, ελέγξτε τις εκδόσεις λογισμικού Flash και Java. Για να παίξουν οποιοδήποτε από τα παιχνίδια, οι παίκτες πρέπει να έχουν εγκαταστήσει την τελευταία έκδοση Java και Flash στις συσκευές τους. Δεύτερον, ελέγξτε τη σύνδεσή σας στο Διαδίκτυο, επειδή ίσως έχει χαθεί. Τρίτον, διαγράψτε την προσωρινή μνήμη και τα cookies του προγράμματος περιήγησής σας, επανεκκινήστε το πρόγραμμα περιήγησης και δοκιμάστε ξανά. Σε περίπτωση που δε λειτουργεί, επικοινωνήστε με την ομάδα υποστήριξης. Θα βρούμε μια λύση σε οποιοδήποτε από αυτά τα προβλήματα!

Είναι όλες οι πληροφορίες μου ασφαλείς στο N1Casino;

Χρησιμοποιούμε τις καλύτερες και πιο καινοτόμες τεχνολογίες, 128-bit Secure Socket Layer encryption και PGP Protocol, για να διασφαλίσουμε την ασφαλή και σίγουρη μεταφορά δεδομένων.

Πώς μπορώ να υποβάλω τα έγγραφά μου; Πού μπορώ να δω την κατάσταση των εγγράφων μου;

Για να ανεβάσετε τα απαιτούμενα έγγραφα, μεταβείτε στο προσωπικό σας προφίλ και κάντε κλικ στην καρτέλα «Έγγραφα». Λάβετε υπόψη ότι το μέγεθος των αρχείων δεν πρέπει να υπερβαίνει τα 2MB. Οι αποδεκτές μορφές αρχείων είναι pdf, gif, jpeg, jpg, bmp, png και tif. Μετά τη μεταφόρτωση των εγγράφων, περιμένετε έως ότου τα ελέγξουμε και επαληθεύσουμε τον λογαριασμό σας. Μπορείτε να δείτε την κατάσταση των εγγράφων σας κάνοντας κλικ στην καρτέλα «Έγγραφα», όπως πριν.

Μπορώ να κλείσω τον λογαριασμό μου για ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα;

Βέβαια. Μπορείτε να αποκλείσετε τον εαυτό σας για ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα στο προσωπικό σας προφίλ ή να ενημερώσετε την ομάδα υποστήριξης μας για να κλείσει τον λογαριασμό σας, έχοντας τη δυνατότητα να τον ανοίξετε ξανά αργότερα. Απλώς επικοινωνήστε μαζί τους απευθείας μέσω του LiveChat ή στείλτε ένα email στο support@n1casino.gr. Εργάζονται 24/7 και θα τακτοποιήσουν τα πάντα όσο πιο γρήγορα γίνεται.

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας. Χρησιμοποιώντας την ιστοσελίδα μας αποδέχεστε την Πολιτική μας για τα Cookies.

LUCKY
SPIN